esmaspäev, 1. november 2021

Eric S. Raymondi Hacker-HOWTO

 Eric S. Raymondi Hacker-HOWTO

November 1, 2021


    Hiljuti lugesin Eric S. Raymondi "How to become a hacker" ning võin väidata, et see dokument on hästi kirjutatud. Esiteks mulle meeldis autori kirjutamis stiil, kasutuses polnud üleraskeid sõnu kasutatud, kuid tekst ikkagi säilis formaalsust. Teiseks mulle meeldib see, et see puutub konkreetset teemat, ning ei kaaldu teistesse teemadesse.Seega kõik, mida autor peab tähtsaks häkkeri jaoks on olemas dokumendis. Iga punkt on hästi kirjeldatud ning iga punkti jaoks on andtud ka põhjustusi, sul mitte kunagi ei jää sellist tunnet, et miks see punkt üldse nii oluline on? 

    Teksti struktuur on suurepärane, tekst liigub ühest punktist teisesse loogilises järjekorras. Kõigepealt tekst vastab küsimusele, keda võib nimetada häkkeriks, ning pärast selgitab häkkerite põhimõtteid. Pärast seda annab autor loetelu, mida peab oskama häkker. Ainune asi, mida ma muudaksin on teksti vormistus, sellist teksti mul oli visuaalselt raske tajuda, kuid kuna see tekst oli kirjutatud aastal 2001, see selgitab, miks see tekst on niimoodi vormistatud.

    Üldiselt see tekst jättis hea mulje minu peale. Selle teksti lugemine oleks kasulik nii nende jaoks, kes soovivad tulevikus häkkeriteks saada, kui ka nende jaoks, kes soovivad häkkeri mõtteviisist aru saada. Seega, mina kindlasti sooviksin selle teksti lugemiseks ka teistele



Allikad:

http://www.catb.org/~esr/faqs/hacker-howto.html

Image:

https://www.techfunnel.com/information-technology/different-types-of-hackers/

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Eetika ja IT

Eetika ja IT Detsember 6, 2021 Minu blogi viimaseks postituseks on Apple eetikakodeksi analüüs. Tegelikult on olemas The GBS codex (Global b...